Måltilpassede tapeter og print, fri fragt. Sendes inden for 1-2 dage. For levering inden jul ordre senest 16 dec!

Senso del Colore – Italiensk design med et skandinavisk touch

Byd det sene efterår velkommen med smukke og stilfulde vægge, lidenskabeligt designet af etablerede italienske designere. Sammen med den innovative og anerkendte duo bag Texturae lancerer Photowall Senso del Colore – en udtryksfuld og eksklusiv tapetkollektion med ni minimalistiske motiver i en omhyggeligt bevidst farveskala.
    Miami Deco 2

De italienske tapetproducenter Texturae er internationalt anerkendt for deres tidløse, moderne og eksklusive tapetkollektioner med fokus på høj kvalitet, innovation og omhyggeligt udvalgte skabere. Senso del Colore er resultatet af et spændende og kreativt samarbejde mellem Photowall og Texturae. Bag de udvalgte tapetmotiver står den italienske designer Marta Lavinina og den grafiske designduo VZNstudio.

Inspirationen til kollektionen er hentet fra den fauvistiske kunstbevægelse med dens forenklede udtryk, rene farver og dens karakteristiske frigivelse af farve og form. Motiverne er minimalistiske fortolkninger med en hentydning til tidløs art-deco i en moderne farveskala.

Vi bliver mødt af bysilhuetter og landskaber i harmoniske farveskalaer med fokus på den kunstneriske oplevelse. Kollektionen præsenterer italiensk design og er en smagfuld kombination af moderne stil og funktion. Alle tapeterne kan kombineres smagfuldt med både sober elegance eller i mere dristige kombinationer og passer til alle typer hjem.

Miami Deco 3
    Colli - Light
    Viaggio
    Miami Deco 5

Pressebilleder i en høj opløsning -   Texturae - Senso del Colore

Photowall - Wall Art by Passionate People

Din bestilling sendes inden for 1-2 dage, og du har altid fri fragt. Tapetlim er inkluderet.