Flourish - White

– Det er altid en kreativ proces, og dét, der lokker noget ekstra frem, er dét, der virkelig mærkes – dét, der føles rigtigt. Ting, der betyder meget for én, og som man synes om, har en tendens til at gøre det. Og det var udgangspunktet for denne kollektion, siger Niklas Johansson, en af Photowalls grundlæggere.

Kollektionen omfatter alt fra grafiske huse, der hviler på bløde skyer, til farverige blomsterenge. De fem talentfulde illustratorer bag motiverne er svenske Lisa Billvik, Mira Nameth, designduoen Edholm Ullenius og danske Mia Maria Overgaard og Michelle Carlslund.

My favourite things fås eksklusivt hos Photowall og består af ti motiver. Alle motiver bestilles efter eget mål og koster 306 kroner pr. kvadratmeter.

Alle fotos i kollektionen er stylet af Linda Åhman og fotograferet af Jonas Gustavsson. Læs mere om illustratorernes motiver på vores blog.

Flies
Bird