Olaf Hajek, Lilesadi og Padma Bhatt

Photowall præsenterer tre skarpe designsamarbejder. Tre motiver, af tre forskellige designere fra tre forskellige lande. Slyngede blomster, grafiske former og farveglade træer. Tre unikke kunstværker – alle med hver sit formsprog.

Bouquet

Den tyske designer Olaf Hajek, det hollandske designstudio Lilesadi og den østrigske illustrator Padma Bhatt står bag Photowalls seneste designtapeter. De tre motiver fra de tre respektive designere har helt forskellige udtryk. Olaf Hajek har arbejdet med akryl på træplade, Padma Bhatt har tegnet sine motiver ved hjælp af en række forskellige analoge teknikker, og Lilesadi har arbejdet digitalt med forskellige strukturer og geometriske former.

– Vi brænder for at arbejde med forskellige designere og synes, det er fantastisk spændende at kunne præsentere mange internationale samarbejder. Vi forventer flere samarbejder af denne type fremover, siger Niklas Johansson, der er en af Photowalls grundlæggere.

Motiverne fås eksklusivt hos Photowall og bestilles efter mål som fototapet. Lilesadis motiv Marble 2.0 og Padma Bhatts motiv Bird dreams koster 306 kr. pr. kvadratmeter, og Olaf Hajeks motiv Bouquet koster 326 kr. pr. kvadratmeter.

Marble 2.0
Bird Dreams

Pressebilleder i en høj opløsning - Olaf Hajek, Lilesadi & Padma Bhatt - Slingrande Blommor