Naturfokus i tapetkollektion af Team Hawaii

Photowall og den svenske designerduo Team Hawaii er stolte af at præsentere Nature calling – en hyldest til naturen i form af tapet. De fem motiver består blandt andet af vilde dyr, statelige paddehatte og snirklede fugle.

Darwin on a Plate

Designerduoen Team Hawaii, der har base i Stockholm, har designet Photowalls seneste designkollektion Nature calling. Kollektionen har et tydeligt naturfokus og omfatter fem motiver, der alle har hentet inspiration fra skov og mark.

– Vi har arbejdet med naturen som inspiration i vores kollektion til Photowall. Både som miljø i motivet Snail trail og mere stilleben-agtigt i motiverne Friends in need og Darwin on a plate. Det seneste motiv er også vores personlige favorit – mangefacetteret og med en mystisk oprindelse, siger Malin Grundström og Anne Gustavsson fra Team Hawaii.

Nature Calling fås kun hos Photowall og består af fem motiver. Alle motiver bestilles efter egne mål og koster 326 kr. pr. kvadratmeter.

Snail Trail
Monsieur Ballon