Jomfru Maria

Den kristne tro på Maria er udelukkende baseret på Bibelen. Med dette i tankerne har Photowall oprettet en kategori udelukkende dedikeret til hende i form af jomfru Maria lærredsprintLæs meres. Matthæus-evangeliet og Lukasevangeliet fortæller, at Maria var en ung kvinde, som var forlovet med en mand ved navn Josef. I Lukasevangeliet står der efterfølgende, at englen Gabriel kom til Maria for at fortælle hende, at hun ville føde en søn. Englen fortalte Maria, at hun skulle kalde sin søn Jesus. Dette er den grundlæggende præmis, men som du vil se på jomfru Maria lærredstryk, er hun blevet så meget mere end "bare" Jesu mor. På tværs af religioner og kulturer er Jomfru Maria et symbol på kærlighed, håb og fred. Du kan overføre disse træk til dit rum ved hjælp af jomfru Maria lærredsprints. Uanset om det er til stuen derhjemme eller til pauseområdet på kontoret, vil disse motiver virkelig generere maksimal visuel vægt samt skabe en guddommelig atmosfære, der vil ramme alle, der sætter deres fødder i det.

Fødslen

Vi kender sikkert alle sammen det grundlæggende om Jesu fødsel. Det største stridspunkt er naturligvis altid begrebet guddommelig undfangelse, da Maria påstod, at hun blev befrugtet af Gud gennem Helligånden. Hvis vi ser bort fra denne uenighed, vil du se scener af denne begivenhed i jomfru Maria lærredsbilleder. Mens historikerne er enige om, at Jesus virkelig eksisterede, er omstændighederne omkring det stadig til diskussion. Ikke desto mindre fejres hans fødsel over hele verden, og det kan vi takke Jomfru Maria for. Du kan opsætte jomfru Maria lærredsprints for at fejre dette eller bare for at vise en påskønnelse af mødrene i vores liv. Noget som "Joseph and Mary" eller "Garland with the Virgin and Child - Daniel Seghers" kan f.eks. være den perfekte morsdagsgave. De unikke designs og flotte farvekombinationer i jomfru Maria lærredsprints vil virkelig glæde enhver.

Hvor du kan placere Jomfru Maria lærredsprints

En anden vidunderlig facet ved Jomfru Maria lærredsprints er, at du kan genskabe eller omdanne hendes historie til en collage af billeder på de steder, du har valgt. Fra det tidspunkt, hvor hun blev informeret af Gabriel om sin skæbne som frelserens mor i "Bebudelsen - Adriaen Van De Velde", kan du tilpasse Jomfru Maria lærredstryk for at fortælle en historie. Et andet fantastisk værk er "Coronation - Diego Velazquez", som viser hende tage sin retmæssige plads i himlen sammen med sin søn og skaberen. De forskellige kunststile i Jomfru Maria lærredsprints bringer også karakter og raffinement med sig. Forvandl dit interiør til et sted for tilbedelse, ikke kun med hensyn til religion, men også med hensyn til skønhed og substans med Photowall's Jomfru Maria lærredsprints.

Indflydelse

I modsætning til hvad mange tror, bliver Maria ikke kun hyldet i den kristne tro. Hun bliver især æret som "Guds Moder" i den romersk-katolske kirke og "den, der fødte Gud" i den østlige ortodokse kirke. Maria bliver også æret af islam, fordi Koranen siger, at hun var jomfru, da hun fødte Jesus, og muslimer ærer Jesus som en stor profet. Så uanset hvad dit religiøse tilhørsforhold er, eller om du overhovedet har et, kan jomfru Maria lærredsprints have en positiv effekt på dit rum. Kristen kunst viser for eksempel ofte Maria med Jesusbarnet, og disse malerier er kendt som "Madonna med barn"-billeder. Jomfru Maria lærredsprintet "Virgin Mary Painting" er et fantastisk eksempel på dette. Med et Jomfru Maria lærredsprint som det førnævnte vil du virkelig gøre dit rum vidunderligt. Forestil dig det i foyeren i dit hjem eller i indgangen på arbejdspladsen. Du kan allerede se de forskellige ansigter hos din familie, venner og kolleger lyse op ved synet af så smuk kunst.
Produktoplysninger
  • Viser side 1 af 1 sider