Reklamation

Nedenfor finder du oplysninger om, hvordan du kan reklamere et forkert eller defekt produkt.

Reklamation

Som forbruger har du altid tre års reklamationsret. Når du har købt en vare og opdaget, at den er fejlagtig, defekt eller beskadiget under transporten, beder vi dig kontakte os hurtigst muligt, efter du har opdaget fejlen. To måneder, efter du har opdaget fejlen, betragtes som en rimelig tid til en klage over produktet.

Klager over synlige defekter skal fremsættes, før produktet installeres og bruges. Vi opfordrer dig derfor til at inspicere produktet inden montering. Vi refunderer ikke ekstraomkostninger såsom installationsomkostninger eller andre ekstraomkostninger i tilfælde af en klage.

Hvis produktet ikke er monteret, arrangerer vi gratis returforsendelse, kontakt os, så hjælper vi dig videre. Du kan også vælge at arrangere returforsendelsen selv. Hvis du gør det, tager vi intet ansvar for leveringen, og vi refunderer ikke forsendelsesomkostningerne.

Hvis produktet er monteret, når fejlen opdages, vil vi anmode om billeder af produktet, hvor fejlen fremgår.

I tilfælde af en godkendt klage kompenserer vi dig i overensstemmelse med den gældende forbrugerbeskyttelselov.

Vi forsøger altid at løse problemer med det samme, men skulle der opstå en tvist, følger vi Generalklagenævnets anbefalinger. Som forbruger kan du også klage via EU's onlineplatform for tvistbilæggelse, som du kan få adgang til her.

Fandt du ikke, hvad du ledte efter?