Købsbetingelser

For os er det en selvfølge, at det både skal være enkelt og sikkert at handle. Derfor har vi her samlet al relevant information om, hvordan du kan betale for dine varer, hvordan de leveres og meget mere.

Leveringstid og fragtpriser

Din ordre bliver afsendt om 1–4 dage.

Der bliver sendt en leveringsbekræftelses–e–mail til dig, når din pakke er afsendt. I denne leveringsbekræftelse finder du også oplysninger om, hvordan du sporer din ordre.

I tilfælde af produktionsforsinkelse kan du annullere dit køb gratis.

Leveringstider:

Bring 1–2 arbejdsdage.
Leveringsomkostninger: gratis

FedEx Express 1–2 arbejdsdage.
Leveringsomkostninger: DKK 69.

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser forårsaget af logistikfirmaet.

Ekspreslevering påvirker ikke produktionstiden.

Under kampagner kan produktionstiden være længere end 1–4 arbejdsdage. I så fald modtager du en e–mail om den forlængede produktionstid og derefter en ny e–mail, når din bestilling bliver afsendt.

30 dages fortrydelsesret

Ud over den lovbestemte fortrydelsesret på 14 dage tilbyder vi altid vores kunder 16 dages ekstra returret på alle umonterede produkter. Du har ret til at returnere eller bytte din vare inden for 30 dage. Fortrydelsesretten gælder 30 dage fra det tidspunkt, du eller en tredjepart, der er udpeget af dig, har modtaget produktet.

Hvis du ønsker at fortryde købet, skal du kontakte os, så hjælper vi dig videre.

Modtager vi meddelelsen om, at du ønsker at annullere købet inden for 30 dage efter modtagelse af varen, er det tilstrækkeligt. Dette betyder, at varen ikke fysisk behøver at være returneret til os inden for 30 dage, men blot at vi skal have din meddelelse om, at du ønsker at annullere købet.

Hvis du har bestilt et tapet, kan du klippe banerne fra hinanden for at gøre det lettere at inspicere tapetet. Selvom du har klippet banerne fra hinanden, er produktet omfattet af den 30 dages returret, og du kan stadig returnere det til os.

Returnering

Når du kontakter os og meddeler, at du ønsker at sende et produkt retur, arrangerer vi returforsendelsen, og vi afholder forsendelsesomkostningerne. Der kan opstå nogle omkostninger i forbindelse med returforsendelsen, og disse bliver du informeret om, når du kontakter os.

Du kan også vælge at arrangere returforsendelsen selv. Hvis du gør det, tager vi intet ansvar for leveringen og refunderer ikke noget, før vi har produktet hos os. I tilfælde af du selv arrangerer forsendelsen, bliver du ikke godtgjort for forsendelsesomkostningerne.

Alle returneringer genbruges.

Tilbagebetaling

Så snart vi har modtaget returneringen, refunderer vi hele beløbet inden for 14 dage. Pengene tilbagebetales via den samme betalingsmetode, som du brugte i forbindelse med betalingen, og der tillægges ingen gebyrer på overførslen.

Vi godtgør ingen monteringsomkostninger, hvorfor det er vigtigt at kontrollere, at produktet lever op til dine forventninger, inden du monterer det.

Bestilling

Når du handler hos os, behøver du ikke have noget medlemskab eller password, men du skal være fyldt 18 år eller have din værges tilladelse.

Din ordrebekræftelse og leveringsbekræftelse sendes til dig via e-mail. I leveringsbekræftelsen er der et link, så du kan spore din pakke.

Alle priser, der vises i vores webshop, er inklusive moms (25 procent).

Enhver rabatkode eller kontraktkode aktiveres ved kassen. Der kan kun anvendes én tilbuds- eller rabat-/kontraktkode pr. køb.

Betalingsmuligheder

I samarbejde med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmåder:

Faktura

Kredittid på 14 dage fra den dag, varerne bliver sendt. Her kan du finde vilkårene for faktura.

Konto

Klarna Konto er en kassekredit, som gives af Klarna. Den giver låntageren mulighed for at betale sine køb i månedlige afdrag med 1/24 (dog min. 89 kr.) af totalbeløbet eller ifølge de vilkår, der blev godkendt i kassen. For mere information om Klarna Konto inkl. generelle betingelser og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, klik Her.

Betaling med kort

Hos os kan du betale med VISA, Mastercard og Eurocard. Der tilkommer ikke noget kortgebyr.

Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmeside. Her kan du finde deres brugervilkår. Anvendelse af disse oplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas politik til beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvem er den dataansvarlig?

Nordic E Trade AB, Reg. Nr. 556761-9779, agerer som dataansvarlig i overensstemmelse med denne privatlivspolitik. Som dataansvarlig er det vores ansvar, at dine personoplysninger behandles korrekt og på en sikker måde og i overensstemmelse med den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR) og national databeskyttelseslovgivning, der har til formål at beskytte privatpersoners integritet.

Hvilke personoplysninger behandles?

Vi indsamler og behandler personoplysninger fra dig til de formål, der er angivet i denne privatlivspolitik. Når du bruger vores tjenester, kan vi indsamle forskellige oplysninger om dig, såsom navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresser og IP-adresser. Du er ikke forpligtet til at give de oplysninger, vi beder dig om. Men hvis vi ikke modtager de pågældende oplysninger, kan det betyde, at vi ikke er i stand til at tilbyde vores tjenester til dig.

Ud over de oplysninger, der indsamles fra dig, kan vi indsamle oplysninger fra tredjeparter, for eksempel Facebook.

Hvorfor indsamler og behandler vi dine personoplysninger?

Vi indsamler og behandler dine personoplysninger til de formål, der er angivet i denne privatlivspolitik. Vi kan bruge dine personoplysninger data til:

  • at udføre og administrere vores tjenester
  • at beskytte dine interesser
  • regnskabs- og faktureringsformål
  • at kontakte dig vedrørende din ordre eller oplysninger i forbindelse med din ordre
  • at udvikle eller analysere virksomheden
  • at kommunikere
  • at udsende nyhedsbreve
  • rekrutteringsformål og/eller
  • markedsføring af tjenester og produkter

Profilering

Vi udfører automatisk profilering baseret på webaktivitet og din profil kan bruges i marketingformål. I overensstemmelse med GDPR betyder profilering behandling af personoplysninger for at kunne vurdere visse personlige egenskaber, for eksempel for at analysere eller forsøge at forudse dine personlige præferencer, interesser og adfærd. Ved at være i stand til at forudse dine personlige egenskaber kan vi løbende forbedre vores tilbud i forhold til dine behov. Profilering bruges blandt andet til markeds- og kundeundersøgelser og markedsføring.

Hvad er det juridiske grundlag for at behandle dine personoplysninger?

Vi behandler dine personoplysninger for at kunne (I) opfylde vores aftaler med dig, (II) du har givet samtykke til, at vi behandler dine personoplysninger, (III) for at opfylde vores juridiske forpligtelse og/eller (IV) opfylde vores legitime interesse som driftsleverandør af tjenester.

Hvordan beskytter vi dine personoplysninger?

Vi bruger it-systemer til at beskytte fortrolighed, integritet og adgang til personoplysninger. Vi har truffet passende sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine personoplysninger mod ulovlig eller uautoriseret behandling (såsom ulovlig adgang, tab, ødelæggelse eller skade). Personoplysninger må kun behandles af personer, der har en stilling, der kræver, at de behandler personoplysninger for at udføre deres arbejde.

Hvem deler vi dine personoplysninger med?

Dine personoplysninger kan blive overført til og behandlet af tredjepartsudbydere, der udfører tjenester for Nordic E Trade AB (databehandlere), f.eks. til håndtering af kundeserviceproblemer og ordrer. Sådanne databehandlere skal behandle dine data i overensstemmelse med vores instruktioner. Vi hyrer primært databehandlere placeret inden for EU/EØS. Vi kan dog bruge databehandlere, der befinder sig i lande uden for EU/EØS. Vi vil gennemføre passende foranstaltninger i henhold til GDPR for at sikre, at dine personoplysninger forbliver beskyttede og sikre, hvis data behandles uden for EU/EØS. For at sikre, at en databehandler uden for EU/EØS implementerer passende beskyttelsesforanstaltninger i overensstemmelse med bestemmelserne i GDPR, baseres en sådan behandling altid på EU-Kommissionens standardkontraktklausuler.

Hvor længe behandler vi dine personoplysninger?

Dine personoplysninger behandles ikke i længere tid, end hvad der er nødvendigt til det angivne formål med behandlingen, medmindre vi er juridisk forpligtede til at opbevare personoplysningerne i længere tid. Opbevaringsperioden varierer afhængigt af, til hvilket formål personoplysningerne behandles. Hvis du trækker dit samtykke til behandlingen af dine personoplysninger tilbage, eller hvis du afmelder dig vores nyhedsbrev eller lignende, slettes personoplysningerne øjeblikkeligt.

Den registreredes rettigheder

Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage eller ændre det. Du har ret til gratis at kræve oplysninger fra os om vores brug af dine personoplysninger. På din anmodning eller på eget initiativ vil vi rette eller slette unøjagtige personoplysninger eller begrænse behandlingen af sådanne data. Derudover har du ret til at forbyde behandling af personoplysninger til direkte markedsføringsformål. Under visse omstændigheder og i et vist omfang har du også ret til at modtage dine personoplysninger i et maskinlæsbart format.

Sikre betalinger

Vi tilbyder sikre betalinger i samarbejde med Klarna Bank AB. Når du foretager din betaling, videresendes du til en sikker side med et SSL-certifikat fra Klarna Bank AB. Her kan du indtaste dine data og foretage en sikker betaling. Vi administrerer eller gemmer ikke dine kreditkortoplysninger.

Information om cookies

Cookies er små tekstfiler, der gemmes på din computer eller enhed af din webbrowser, når du besøger vores platforme. Disse filer giver os mulighed for at indsamle oplysninger, herunder detaljer om, hvilke sider og funktioner du besøger og bruger. Nogle cookies er kritiske for hjemmesidens funktionalitet, såsom at gemme varer i din indkøbskurv, mens andre tjener andre formål, såsom at indsamle statistik. Brugen af cookies gør det også muligt for os at analysere besøgendes adfærd for at forbedre hjemmesiden og vise målrettede online-reklamer, såsom reklamer for produkter, du har set.

Ved at klikke på linket nedenfor kan du opdatere dit samtykke og se en liste over alle cookies, der bruges på hjemmesiden.

Indstillinger forcookies

Ændringer i fortrolighedspolitikken

Vi forbeholder os retten til at opdatere privatlivspolitikken til enhver tid. Hvis fortrolighedspolitikken ændres, offentliggøres den opdaterede politik på Nordic E Trade AB's websted.

Kontaktopplysninger

Hvis du har spørgsmål vedrørende vores behandling af dine personoplysninger, eller hvis du mener, at dine databeskyttelsesrettigheder er blevet krænket, bedes du kontakte os på gdpr@photowall.com.

Klager

Du kan også indgive en klage vedrørende vores behandling af personoplysninger til den svenske myndighed for privatlivsbeskyttelse (på svensk: Integritetskyddsmyndigheten), som er den ansvarlige tilsynsmyndighed for behandling af personoplysninger i Sverige.