Buddhisme

Et af de mest eftertragtede træk inden for indretning er fred. Med buddhistiske lærredsprints fra Photowall kan du bringe den indre ro ind i din vægindretning. Det kan være hjemme i fLæs mereamilieværelset, dit hjørne i et rekreativt rum eller endda i pauserummet på kontoret. Buddhisme lærredsprints vil hjælpe dig med at slappe af, slappe af og reflektere. Desuden kan disse billeder også udstyre dit interiør med noget tiltrængt stil og ynde. Buddhisme lærredsprints giver dine rum en anden stemning og en atmosfære eller kultur. Det er egentlig ligegyldigt, om du er troende eller ej, for vores udvalg af billeder fanger virkelig essensen af dette trossystem og overfører det til dine valgte rum. Som sædvanlig kan du ændre dine Buddhas lærredsprints, så de passer til eller står i kontrast til din eksisterende indretning, farveskemaer og overordnede æstetik.

Globalt fænomen

Det vidunderlige ved buddhisme lærredsprints er, at de repræsenterer noget, der virkelig er universelt, ligesom læren om emnet i kategorien. Buddhismen har haft en positiv indvirkning på mange mennesker rundt om i verden, hvilket har gjort den til en livsstil, der går på tværs af kulturer og racer. Det er også derfor, at du i denne fascinerende sektion af Verdensreligioner vil opdage virkelige fotografier, der øjeblikkeligt transporterer dig til forskellige steder, der ærer buddhismen. De indviklede detaljer på et buddhisme lærredsprint som "Buddhist Statue, Hong Kong", for eksempel, kan virkelig få dig til at føle, at du er lige i nærheden af dette ikoniske vartegn. Buddhisme lærredsprints har også kunstværker, der giver denne åndelige tro en helt ny og dybere betydning, som f.eks. "Buddha Square". At have et smukt værk som dette som dit fokuspunkt vil ikke kun udvide dit rum visuelt, men også mentalt og måske åndeligt.

Buddhisme lærredsprints til sjælen

Ud over at give dig skønhed og stil vil buddhisme lærredsprints hjælpe dig med at finde din såkaldte zen. Disse fredfyldte motiver vil give dig mulighed for at meditere, reflektere og lede din energi ind i en rolig og fredfyldt atmosfære. Uanset hvor stressende dit liv er, selv på de mest kaotiske dage, vil et af vores buddhisme lærredsprints give dig mulighed for at fjerne dig selv fra verdens kompleksitet. Genforbind dig med din sjæl og dit sande jeg gennem disse genstande, der repræsenterer visdom og indre balance. I mere stressede miljøer, især på arbejdspladsen, kan stykker som "Nirvana" virkelig lindre spændingen og hjælpe dig og dine kolleger med at slappe af. Det kan også være med til at øge produktiviteten og skabe et arbejdsflow. Buddhistiske lærredsprints kan virkelig gøre forskellen i mange miljøer.

Historie og fakta

Buddhismen startede allerede i 4. eller 6. fvt. da Siddharta Gautama begyndte at sprede sin lære om lidelse, nirvana og genfødsel i Indien. Da Siddharta selv var afvisende over for at acceptere billeder af sig selv og brugte mange forskellige symboler til at illustrere sin lære, er der otte forskellige lykkebringende symboler i buddhismen, og mange siger, at disse repræsenterer de gaver, som Gud gav Buddha, da han opnåede oplysning. Du vil se disse i buddhistiske lærredstryk som "Neutral Lotus Buddha Squared", hvor lotus kan have flere betydninger, men ofte henviser til sindets iboende rene potentiale. Et glimt af et Buddha-maleri, med hans øjne blidt lukkede og læberne bøjet til et roligt smil, vil give dig vidunderlig inspiration til at uddybe din egen praksis for indre fred. At være fuldt ud til stede i hvert øjeblik og i hver situation er den bedste måde at nyde livet fuldt ud på, og buddhisme lærredsprints vil hjælpe dig med at bringe dig til dette øjeblik og sted.
Produktoplysninger
  • Viser side 1 af 1 sider