Moskeer

Islam er en abrahamitisk religion med én gud. Den prædiker, at Muhammed er Guds sendebud. Der er 9,1 milliarder tilhængere af denne religion over hele verden, og de kaldes muslimer, oLæs mereg de udgør størstedelen af befolkningen i 47 forskellige lande. Navnet på gud i den islamiske religion er Allah. Dens vigtigste sandhedsbog kaldes Koranen. Alle muslimers religiøse steder i hele verden kaldes moskéer. Photowall hylder dette ærbødige sted for tilbedelse med sin egen kollektion af moskéer lærredsprints. Disse billeder viser de storslåede moskeer, hvor denne religion praktiseres. Hæng et par af disse moskéer lærredsprints op i din stue for at minde dig om den mangfoldighed af tro, der breder sig i hele verden. Lær dine kære og gæster, at vores forskelligheder skal være en anledning til fejring og ikke til konflikt med disse moskéer lærredsprints. Lad disse moskéer lærredsprints bringe mangfoldighed og tolerance ind i dit hjem. Din familie vil takke dig for den lærdom, som disse moskéer lærredsprints har givet dem. Disse moskéer lærredsprints lærer os ikke kun om tolerance, men vil også se rigtig godt ud i din stue. Lad disse moskéer på lærred blive en fast bestanddel i dit hjem.

Trofaste i moskeer lærredsprints

Symbolet over spirene på en islamisk moské er halvmånen. Sand islam prædiker barmhjertighed såvel som medfølelse. Den siger, at Allah er barmhjertig, almægtig og enestående, og at han rækker ud til menneskeheden gennem profeter, skrifter og naturlige tegn. Profeten Muhammads lære, kaldet Sunnah, er fyldt med alle mulige beretninger, kaldet Hadith. Photowall giver dig en smagsprøve på sand tro med "Berber Mosaic Mosque" og "Orient Mosque" i sin unikke samling af moskéer på lærred. Disse billeder skildrer de smukke steder, hvor muslimer over hele verden fejrer deres tro. Hæng et par af disse moskéer lærredsprints op i din loungedistrikt for at skabe fred og ro i rummet. Sæt dig i din yndlings chaiselong med et glas iste, og lad disse moskéer lærredsprints berolige dine sanser og jage dagens bekymringer væk. Du kan også vise disse storslåede moskéer lærredsprints i dit private arbejdsværelse eller mini-bibliotek og forestille dig, at du er en lærd religiøs lærd, der overvejer de grundlæggende elementer i en anden tro end din egen.

Reverent i moskeer lærredsprints

Muslimer anser Koranens ord på arabisk for at være Allahs egne ord i ordets ordlyd. Den islamiske doktrin lærer om en endelig belønning i Paradiset og en endelig straf i Helvede. Islamisk lov, som kaldes sharia, regulerer alle aspekter af muslimsk liv, lige fra bankvæsen og menneskelig velfærd til kvinders stilling i samfundet og miljøet. Der er love, der kaldes islams fem søjler, som alle troende muslimer følger strengt. Photowall deler denne vidunderlige tro med "Grand Mosque Center", "Abu Dhabi Mosque" og "The Moment of Deliverance" i sin bemærkelsesværdige samling af moskéer lærredsprints. Hæng disse billeder op på din seng, i dit soveværelse, og føl dig som om du lukker øjnene på en af de mest berømte religioner i verden. Lad dine drømme blive fyldt med billeder af muslimske ikoner og symboler med disse moskéer lærredsprints over dig. Din søvn vil aldrig være mere afslappende og forfriskende end med disse moskéer lærredsprints i dit soveværelse. Du kan også vise disse moskéer lærredsprints i dine gange for at tilføre rummet farve og dynamik. Lad det at bevæge sig fra rum til rum være en øvelse i mangfoldighed med disse moskéer lærredsprints.

Relevant og oplysende

Moskeer er ikke blot hellige steder for tilbedelse, de er også nogle af de bedste eksempler på menneskelig arkitektur og kreativitet gennem historien. Den islamiske moské er et af de mest fremtrædende og omhyggeligt konstruerede eksempler på ethvert religiøst bygningsværk. Den mængde arbejde og tålmodighed, der er afsat til at bygge blot en enkelt af disse moskéer, kan tage årtier. Det er ikke kun moskéernes form og struktur, der tages i betragtning, men også andre faktorer såsom placering, lystilgængelighed og den kulturelle og religiøse symbolik i dens linjer spiller ind. Selv den type materialer, der anvendes til opførelsen, afspejler den region i verden, hvor den er beliggende. Photowall hylder disse virkelig fænomenale islamiske kultsteder i sin fine serie af moskéer på lærred. Disse unikke billeder af nogle af de bedste moskéer i verden er intet mindre end visuelle perler, der kan tilføre ærbødighed og storhed til hallerne og værelserne i din bolig. Fremkald storslåetheden af disse vidunderlige strukturer med disse fine moskéer lærredsprints.
Produktoplysninger
  • Viser side 1 af 1 sider