Frame of Mind – tapetkollektion fra Lemon

Photowall og det sydafrikanske designstudio Lemon præsenterer stolt Frame of Mind – en tapetkollektion, der fokuserer på menneskers forskellige stil, humør og følelse. Her mødes subtile akvarelfarver, tekstilstrukturer og detaljerede, håndmalede mønstre.

Botany Banana

Mosaikmønstre fra golde bjergtoppe og bananblade, der vækkes til live af dekorative detaljer. Motiverne i tapetkollektionen Frame of Mind er farverige, subtile, nærværende, personlige og trendy, alt sammen på én gang – til hjemmets mange forskellige rum.

– Vores motiver repræsenterer ikke bare en stil eller aktuel trend, men varierer for at passe til enhver smag og ethvert miljø. Hvert design er unikt og omhyggeligt udvalgt for at opnå en kollektion, der afspejler en ægte, moderne helhed, siger Kevin Frankental, der er medstifter af Lemon.

Kollektionen Frame of Mind indeholder 11 håndplukkede motiver, nogle i forskellige farvesammensætninger. Motiverne fås hos Photowall og bestilles som fototapet efter mål til 307 kr. pr. kvadratmeter. På billedet ses motivet Botany Banana.

Watercolour Blue
Speckle Green